Lokale Omroep Zeewolde Uw nieuwsbron uit Zeewolde Lokale Omroep Zeewolde Uw nieuwsbron uit Zeewolde Lokale Omroep Zeewolde Uw nieuwsbron uit Zeewolde Lokale Omroep Zeewolde Uw nieuwsbron uit Zeewolde

Lokale Omroep Zeewolde Uw nieuwsbron uit Zeewoldeluisteren
Lokale Omroep Zeewolde Uw nieuwsbron uit ZeewoldeLokale Omroep Zeewolde Uw nieuwsbron uit Zeewolde

Wolderwijd/DYZLE ondanks verlies op weg naar mooie eindrangschikking

Afgelopen zaterdag moest Wolderwijd/DYZLE aantreden tegen de het studententeam van Hebbes in Utrecht. Een tegenstander die het Wolderwijd in de heen wedstrijd moeilijk maakten, waarbij de Zeewoldenaren met één doelpunt verschil de overwinning naar zich toetrokken. Maar ook een lastig in te schatten tegenstander, gelet op de wisselende en soms ook...

Het laatste nieuws

Het jaaroverzicht van 2023

Ruim 200 fotoreportages zijn er door onze fotografen gemaakt dit jaar. Van evenementen, speciale momenten of andere, voor Zeewolde, belangrijke fotomomenten. Bekijk hier 100 bijzondere momenten in Zeewolde uit het jaaroverzicht van onze fotoreportages.

Dank aan onze fotografen: Hanneke Barendregt, Harry Kramer, Jan te Rietstap, Deen Guldemond, Frank Jagers en Ruud van Velzen.

Het jaaroverzicht van 2023

Namens al onze vrijwilligers een hele fijne jaarwisseling en een goed 2024.
Wij staan weer paraat om ook volgend jaar jou weer te informeren over het nieuws in en rondom Zeewolde.

Deel dit bericht via socialemedia of WhatsApp
Watch the video

Namens al onze vrijwilligers een hele fijne jaarwisseling en een goed 2024.

Deel dit bericht via socialemedia of WhatsApp
Advertentie